Pepe sau Oana

NIKE B. | 9:40:00 a.m. | 0 comentarii


Dupa declaratiile dure facute de Oana Zavoranu la adresa sotului ei, in cadrul conferintei de presa sustinuta ieri, Pepe a venit astazi la Happy Hour pentru a spune partea lui de adevar. Pepe a decis sa vorbeasca despre adevarate motive ale divortului.

“Daca stau in asternuturi roz si am prieteni barbati, asta nu inseamna ca sunt homosexual”, a fost raspunsul lui Pepe la afirmatia Oanei Zavoranu cum ca artistul ar avea alte orientari sexuale.

“O dau pe Oana in judecata pentru toate jignirile pe care mi le-a adus. Eu am investit foarte multi bani in casele Oanei”, a continuat Pepe.

“Mesajul meu catre ea este ca s-a culcat chirias si s-a trezit proprietara. O dau in judecata si ii cer daune, pe care le voi dona unor copii ”, a mai spus Pepe la Happy Hour.
“De prin decembrie am aflat ca e cu cineva. M-a inselat cu Tudy. E 100% adevarat. Din februarie am inceput sa adun probele necesare. Pot sa dovedesc tot ce spun”, i-a marturisit Pepe lui Catalin Maruta.

Pepe a aratat la Happy Hour ca are acte pe casa in care Oana sta. Cantaretul a prezentat o procura de la proprietara casei din care reiese ca Pepe are voie sa faca ce vrea cu casa. In noiembrie 2012 casa va intra in proprietatea cantaretului.

“Eu de maine pot s-o pun pe Oana sa doarma in strada. Eu o sa dovedesc ca m-a inselat pentru ca ea si-a dorit sa fie asa. Am filmat chiar si intalnirile dintre Oana si Tudy. De Revelion am decis sa incep sa o urmaresc. Ea a petrecut cu el Revelionul”, a mai spus artistul.

stirileprotv.ro

Category: , ,

0 comentarii

Stirile online ro RTV

toateBlogurile.ro Certificat Web